Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 28. října 2013

Serial killer / Sériový vrah

I honestly don't know how I can sleep at night with all these thoughts in my head...
And I absolutely love and hate at the same time the theme song of American horror story. It's so damn... weird, creepy and nasty. It makes me almost sick. But it's so brilliant. Well, just like the show. And kind of like this poem.
Oh my, I'm wicked :/ :D
Well, Alalka, thanks, now I can't stop making poems! :D :/ (I have another one, but I don't want to spoil you)
And thanks Mariam for... what's the word... mentioning the OUAT in Wonderland... It's maybe even better than normal OUAT, and I don't even like spin offs or remixes or that kind of stuff. So... thanks, now I'll never move my ass from computer! (only to play pool, oh, since yesterday I love it!) :D




What I feel Co cítím,
Is his fear. Je jeho strach,
What I’ll gain Čeho docílím,
Is his pain. Je jeho bolesti pach.
Where I‘ll be Uslyší mě zas,
Is his dream V jeho nočních můrách
Turning into a nightmare. Budu strašidelný hlas.
Such a little boy, Mám rád malé chlapečky,
For me just a toy Slouží mi jako hračičky.
As I used to be Také jsem jednou byl,
For the man V jednom domě se mnou žil,
Who created me - Ten, kdo mě vytvořil,
He called himself my father. Nazýval se mým otcem.
The first time he came, Když za mnou poprvé přišel,
Drunk and completely insane, Opilstvím a šílenstvím sršel.
I had no clue Neměl jsem páru,
What he was going to do. Co má to v plánu,
I didn’t know back then Byl jsem ještě mladý
Cause I was only ten. Chlapec desetiletý.
He lied in my bed Mé postele se zhostil,
All in a sweat, Jako prase se potil.
I started to wept Začal jsem brečet,
And wished I was dead A po smrti ječet,
As he fell over my back. Když do mě vstoupil.
Days went by Dny plynuly dál
And I realized why A já už chápal,
He spent with me almost every night: Proč mi to udělal:
It was for the thrill To proto vzrušení
For which, lately, I started to kill. Propadl jsem vražednému běsnění.
A bottom of a kid Dospělému muži,
Suits perfectly man‘s dick. Dětský otvor skvěle slouží.
It’s for his own sake Dělám to pro jeho duši,
That away his life I‘ll take, Když rozřezávám ho na kusy,
He will reach the heaven sooner , Do nebes pak musí.
At least, Tak jest,
That‘s what I was told by the priest. Pravil jednou kněz.
We are the serial killers, Jsme sérioví vrazi,
Not just characters from some lousy thrillers, Nepotkáte nás jen v televizi.
We are your husbands and sons Jsme vaši manželé a synové,
We kill more than once Naposled není naše poprvé
And you never know A vy nikdy nevíte
If it’s not your child Jestli to nebude vaše dítě,
After whom we go. Které už více nespatříte.


6 komentářů:

  1. Well... to sa pekne zvrtlo :D But I have to admit, that you're quite good in writing poems. The English one is the first one you wrote?
    And I'm not sure, but don't you miss an "e" here: "Who crated me"? I mean, "crate" is also a word, my dictionary says it means "baliť do debničiek", but, well, you know :D
    Nah, my English and German are messing up sooo bad sometimes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yeah, I know, it's kind of twisted, right? But the killers are twisted. Brr, some of those cases I read... it was awful, people are awful :/.
      And yes, this time I wrote the English version first :). How did you recognize it? Because it's more... precise translation, I guess? :D
      Ups, yes, it should have been "created", I'll take care of it, thanks. Word doesn't approve English much :/ :D.
      Oh, I understand you, I have the same problem with English and French. I think that everybody does :D.

      Vymazat
    2. Last time was the first-written version the Czech one and it was on the left side, so... :D But anyways, viac mi to pasovalo v angličtine :D You know, better rhyms, I'd said.
      Oh, and you're welcome for that OUAT in Wonderland :D

      Vymazat
  2. Rozbila jsem si pár zubů o podlahu. :O Četla jsem obě verze, na každé je něco. :) Líbí se mi spíš angličtina, ale ty to umíš přeložit tak, že to mám nastejno. Palec nahoru za přeložení, ale ty slova? :O To je zvrácený... za to bych zabíjela taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Běhal mi mráz po zádech, když jsem to četla. Něco takovýho jsem už dlouho neviděla - lépe řečeno nikdy. No...fuu... musím to nejdřív vydýchat. Strašně se mi to líbí, anglická verze se mi líbí víc, ale ta česká je taky bomba. Doufám, že ještě napíšeš něco takovýho, protože tohle mě tak zvláštně naplňuje a... nevim, jak to popsat:D Tyhle ty věci se mi moc líbí a strašně ráda je čtu. A takhle v básničce? Prostě... Wow! Vyrazilo mi to dech:)

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s váma, holky. Je to strašný. A fascinující zároveň, že? :D :/
    Hodně jsem se inspirovala z tý Psychologie sériových vrahů. Většina sexuálních vrahů přichází o panenství/panictví ve 12 letech. Nejčastěji jsou obětmi znásilnění členové rodiny, potom děti známých a pak až náhodně vybrané. Jeden chlap zabíjel (teď myslím že dvanáctileté) chlapečky, protože mu kněz řekl, že v takovém případě jdou aoutomaticky do nebe (byl to náboženský fanatik z upjaté křesťanské rodiny). Jeden vrah doslovně prohlásil: "My, sériový vrazi, jsme vaši synové, jsme vaši manželé a jsme všude. A proto tam venku bude zítra více vašich mrtvých dětí... vražda totiž není o chtíči ani o násilí, nýbrž o vlastnictví... já se necítím ničím vinen a je mi líto všech, kteří vinu pociťují." Zabil miminálně 22 dívek a trpěl maniodepresivní psychozou. Kolem dvaceti let zjistil, že žena, kterou považoval za svoji sestru, je vlastně jeho matka.
    Tím chci říct, že je to zvrácenej svět a já z jeho zvrácenosti vyždímala, co se dalo.

    Díky za podporu O:)

    OdpovědětVymazat