Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 1. března 2013

Výroční zpráva

(Záhlaví blogu z 29. 2. 2012 až 13. 6. 2012) 

Já se ze sebe vážně poseru... ne prostě, já si musí založit blog zrovna v ten den, kterej nastává jenom jednou za čtyři roky! :D:/
Budeme předstírat, že je dnes 29. 2. 2013, ano? Tak jdeme na to.

Dnes je to přesně rok, co jsem si založila svůj vlastni blogerííísek, a nebyla bych to já, kdybych vám to sdělila jen jednou jednoduchou větou :P.
Důvod vzniku je asi jasnej: uveřejnění Doučování zla, jehož první kapitola byla vytvořena dne 30. 11. 2011. Nevěděla bych to nebejt e-mailu. Ke psaní ff mě nevědomky navedla Michelle a byla první, komu jsem svou tvorbu taky ukázala. Naštěstí mě hned nevypískala :D.
V založení blogu mě ale podporoval hlavně spolužák, který mi taky "zakázal" využít služby blog.cz a "donutil" mě k blogspotu :D. Upřímně mi to bylo jedno a teď vidím asi jen jednu výhodu - nemám tu reklami.
Takže mu poděkujme :P.
Nikdy jsem si nemyslela, že sem budu psát něco z osobního života (snad jen hooodně střídmě) a ještě dýl jsem byla skálopevně přesvědčená o tom, že sem nedám svoji jedinou fotku... to "nikdy" mi moc dlouho nevydrželo :D. Proč? Protože jsem kdysi mívala FB a tam jsem taky psala každou kravinu a fotek jsem tam měla kupu, to samý platilo o "líbimseti", který jsem taky zrušila, i když teprve před necelým rokem... takže jsem si tak říkala: jakej je v tom rozdíl? Seru na to, mám chuť sem o sobě psát, sama jsem radši, když znám podobu osoby, o(d) který čtu, tak proč to sem nedat? No a od té doby vás zahlcuju vším možným, jako právě teď O:) :D. Musíte ale uznat, že je tu tím pádem taková přátelštější atmosféra, myslím si, že kdybyste mě znali jen z povídek (což jsem si jistá, že tu tací jsou, ale ti si teď tenhle článek určitě nečtou a pravděpodobně nic nekomentují), připadali byste si... no, jinak. Bylo by to tu takový sušší, vážnější,... a já jsem prostě mokrá a antivážná :D. Navíc - i když hodně myslím jenom na sebe - mě nic nepotěší tak, jako když vás něco, co napíšu, rozveselí. To je opravdu úžasnej pocit (vůbec si teď nepřipadám sentimentálně) a úsměv se mi roztahuje do takový šířky, že mě bez přehánění štípou koutky. Mohla bych to dělat jen prostřednictvím povídek, ale to není ono, to by se to potom svádělo na povídku, ne na mojí osobu, chápete, jak to myslím :). Je rozdíl mezi tím mít rád něčí povídky a mít rád někoho jako osobnost. Já chci, abyste mě měli rádi celou se vším všudy :D. Ale i když vás potěší povídka, tak mám pochopitelně radost.

Historicky první komentář zní takto:
 Anonymní 2. března 2012 19:20
Je to super, miluju povídky s tématem TVD a zvlášť Damonem. Doufám, že další kapitolu přidáš brzo ;)

 Sice jde o komentář anonymní, ale za autora se pokládá Verča, aby to nevypadalo blbě! :D A navíc sama přiznala, že je nejspíš její.

Určité privilegium by měla mít i Marry (MarryAngel), která je tu s námi taky prakticky od začátku :).


 Čísla

4 designy:
1. je na začátku příspěvku (pozadí bylo šedo černé, písmo červené a bílé) - v závěru ten se mi líbil asi nejvíc, ale protože jsem začala psát víc věcí, které nebyly ff, rozhodla jsem se dát něco neutrálnějšího. A taky se mi svíral žaludek z tý tmavý barvy :D.
2. fungující od 13. 6. - 26. 8. - ten taky nebyl špatnej, nevím, čím mě naštval.
3. fungující od 26. 8. - 24. 11. - zezačátku jsem z toho byla nadšená, jako ze všeho ostatního, ale pak jsem opět dostala pocit, že se to sem absolutně nehodí... srnka a strom na blogu převážně o upírech a lidech... nevadí :). 
4. fungující od 24. 11. - ten právě vidíte. Poprvé změněný citát, který se sem hodí stejně jako minulý, a pozadí, které sem pasuje asi zatím nejlíp ze všech. A stejně mě jednou omrzí a naštve a pomluvím ho :D.

Počet příspěvků (včetně tohohle): 328
Počet komentářů: 2 962 (s těmi jsem vám hodně pomohla :D)
Počet zobrazení za dobu existence blogu: 63 089
"Nejživější" měsíc: říjen 2012 - 6 919 zobrazení (duben má jen o 55 míň)
"Nejmrtvější" měsíc: červen 2012 - 4 152 (nepočítám únor 2012, protože... no, založila jsem si blog poslední den února, takže... :D)
Nejzobrazovanější příspěvek: 15. kapitola DZ1 - 441 (tam to bude kvůli přesměrování, jinak Nebe, peklo, motel má 184, to už je "hodnotnější")
Jak mě lidi našli: blog Michelle - 333, the-vampirediaries.cz - 109, charliechaky.blog.cz - 57, ale jinak vede Google. cz (2040), lidé mě nacházeli přes slova: poviedky od šunkič, damon a elena povídky, delena povídky, já za dvacet let (úvaha do školy), doučování zla, šunkič atd. 
Publikum: Česká republika: 41 711, Slovensko: 18 643, a ten zbytek neřeším
Kolik jsem zhruba napsala stránek VŠECH povídek: 23 stran jednorázovek TVD, 19,5 stránek jednokapitolových vlastních povídek (nepočítám Spaste duši, kterou jsem dopisovala v současnosti, ale převážně splodila asi v patnácti), 54 stran DZ začátečníků (40 stran jsem napsala před založením blogu cca),  151 stran DZ pokročilých, 25,5 stránek Dokonalý rasy, 11 stránek nový části Upířího života, 19 stránek Já chci taky!, 20 stránek Světla pro temnotu, a konečně 7 stránek 3. série DZ... to máme celkem... 330 stran za rok!
To je skoro 1 stránka denně, to je 330 hodin psaní, to je... to jsem trávila přibližně 4% času psaním, když nepočítám spánek. Čísla jsou krásná věc :D. Stephen King prej píše 6 stránek denně, jenže ten se tim živý.


Víte, z čeho mám asi největší strach? Že to tu jednou umře, že svět přestanou zajímat moje výtvory, názory, pocity a zážitky. Nedovedu si představit, že bych to tu sama zrušila jen proto, že už mě to nebaví. Ale to si povíme za pár let, možná už příští rok :D. Dost se obávám, že se na mě většina z vás vykašle, až dokončím Doučování zla, protože jeho završením chci přestat s ff tvorbou a věnovat se čistě jen originálním povídkám. Ale i tento problém budu řešit až později. Navíc anketa tvrdí trochu něco jiného (ale opravdu jenom trochu :D), i když... ono to bude tak, že HLAVNÍ důvod je ff, pak až všechny ostatní příspěvky, bez ff by některé z vás ty příspěvky nezajímaly. Ale to nikomu nic nezazlívám, zaprvý je to možná chybná teorie, zadruhý... no, prostě je to vaše věc, chcete číst ff, ne jak jsem trávila Silvestra, když mám náladu na detektivku, tak se rozhodně nespokojím s psychologickým románem, chápeme :).
V závěru bych vám chtěla poděkovat, zvláště pak Mariam, Verče, Chaky, Charlie, Handě, Ellie, Sophi a mnoha dalším, že tu se mnou jste, že si neškudlíte svoje dojmy pro sebe, že mě rozesmíváte a kreslíte mi krásný grafy ve statistikách :). A taky chci poděkovat sobě, že jsem se na všechno ještě nevysrala a starám se tady o to víc než... o kytky v pokojíčku. Ale já se starám líp snad o všechno než kytky v pokojíčku :D. Omlouvám se, ale neumím psát děkovačky a Anička (kámoška) si o mně myslí, že jsem někdy pěkně bezcitná, proto se nedivte, jestli se něčemu divíte a čekali jste víc :D.

Všechno nejlepší k prvnímu výročí nám všem! Ať fungujeme dlouhá léta. :)

15 komentářů:

  1. Ohoooooo, to bylo krásný! :) :) Celou dobu jsem četla s přiblblým úsměvem, ani nevím proč. Je pravda, že to tady vůbec neberu jenom jako blog, chodím sem strašně ráda právě za tu atmosféru. A o povídky jde samozřejmě taky :D :)
    Moc gratuluju k prvnímu ročku a doufám, že jich bude ještě hodně! :) Jahodám zdar! :)
    PS: Když tak čtu ten první koment, začínám pochybovat, že jsem to byla já, ale... kdo ví, rok je dlouhá doba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já, pokud jsem se zrovna nepotila při sčítání těch stránek, jsem se taky usmívala. Tenhle blog prostě srší něčím takovým vřelým a optimistickým, což není jenom moje zásluha :).
      Ten komentář je tvůj a žádný odmlouvání! :D:D

      Vymazat
  2. VŠETKO NAJLEPŠIE, blogu, ktorý zmenil moje názory na internet... Bez teba by som sama nemala blog, nepoznala by som kopu skvelých ľudí a nebola tak otvorená (či už Twitter/blog/FB) spoznávaniu nových ľudí, čiže, ĎAKUJEM, že si si to tu založila :)
    Ja som tu došla niekedy koncom apríla, mám pocit... Prvýkrát som komentovala asi pod 29. kapitolou DZ1, alebo tak nejak.
    Yeaaaaah, priblblý úsmev bol aj u mňa :D
    A tá atmosféra tu je ako na nijakom inom blogu, kde som bola.
    A srnka tu zapadala! :D
    No tak dúfam, že to tu tak skoro neumrie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéjejéé, taky děkujem (blog a já) :'). Jsem z toho na měkko jak ta rejže, co jsem teď dovařila. Ale ta je spíš na sra... na kaši :D. Ještěže vedle ní stojí mamčin koláč, který nedosahuje výšky ani jednoho centimetru, kuchařinky :D :D.
      Jojo, jednou jsem stopovala tvůj první komentář a bylo to až takhle někdy pozdějc, ale vůbec bych to neřekla :).
      Je to tu prostě jedinečný, juhůů! :D

      Vymazat
  3. Přidávám se ke gratulacím! Taky jsem to četla s úsměvem, ale když se na konci objevilo i moje jméno, tak už se mě přítel ptal, proč se tak blbě culím... XD Já k této gratulaci přidám ještě poděkovaní a to za to, že po relativně hodně dlouhé době mě baví číst něčí povídky. A po pravdě je mi úplně jedno, jestli tu bude nebo nebude DZ, protože jestli budeš pokračovat dál tak, jako pokračuješ s Dokonalou rasou, jen tak se mě nezbavíš... :)

    Btw, já si tě vygooglila v práci a tvoje povídky jsem si četla o přestávku na večeři... XD

    OdpovědětVymazat
  4. No žjůva - na mě platí čísílka, takže jak jsi to pěkně vypsala. No WOW!Přemýšlím, jestli si můžu tu srnku pamatovat - mám pocit, že už jsem ji viděla. Mám strašně špatnou paměť. Ale nevím, kdy jsem sem poprvé zavítala.
    Jo, jednou jsem se tak rozhodla si na blogu vypracovat profil (Tak 3 týdny zpět). No a později jsem zjistila,že se to prostě neuložilo. Takže když budu mít o víkendu čas, zkusím to znovu. :)
    Já jsem ráda, že tu píšeš i věci jako 'co jsi dělala na Silvestra' a tak. Je to, jak jsi napsala, přátelštější atmosféra.
    Gratuluji tobě, i blogu. Přeji ještě několik takových výročí :)

    Tak mě napadá, kdo z vás tu má Twitter?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, srnku si pamatuji dobře - ještě jsem ji stihla. Našla jsem svůj 1. komentář. :)

      Vymazat
    2. Ja mám Twitter :) Ale kvalitu musíš posúdiť sama :D @MariamAstronaut

      Vymazat
    3. Tak jsem si tě přidala. :) Já šílenec mám twitter jen kvůli TVD, takže mám TVD účet. @ABlazkova
      I když jednou mě twitter velice zklamal, protože jsem ho už nějakou dobu měla a pak se mi tam nabourali hackeři, kteří mi to tam totálně dodělali, takže jsem ho smazala a teď mám asi měsíc novej :)

      Vymazat
  5. Gratuluju! :) Já tě mám ráda, oblíbila jsem si tě hodně za krátkou dobu a jsem ráda, že vím jak vypadáš. Je to pak osobnější :) Ty asi nevíš, jak vypadám já, ale možná se jednoho dne odhodlám a fotku na blog vystavím :D Na tenhle blog se nevykašlu, protože i kdybys nic nepsala a dávala jsem jen své příspěvky, měla bych to ráda. Stejně tak naopak. Miluju tenhle blog a jeho autorku O:) Jen čumím, co všechno o svém blogu víš. Tohle snad na blog.cz ani neexistuje :D Jinak děkuju za své jméno v článku, vážím si toho :3
    Já ani nevím, jak jsem se sem dostala, jsem unavená, ale teřba na to před spaním přijdu. :D Ale byla to rozhodně dobrá věc a jsem ráda, že se tak stalo. Ať tenhle blog vydrží co nejdéle!
    PS: kapitolu 40. si přečtu zítra, sestra mě peskuje za ťukání na klávesnici, takže bych ti nemohla dát dostatečně dlouhý komentář :) Dobrou noc

    OdpovědětVymazat
  6. Jééjda, se to tu zas hezky nakupilo O:). Nějak jsem včera vytuhla s mamkou u filmu a dneska mě škrábe v krku, paráda, hlavně že jsem se divila, jak jsou všichni nemocný. Ale já nebudu nemocná! :D
    Handě: Ráda se tě nezbavím :D. A přítel asi moc porozumění neměl, což? :D
    Andul: Já jsem ale nějaký tvůj profil četla, mám pocit. Byla tam i taková menší fotka :). Ale nebyl moc obsáhlej. A já osobně veškerý sociální sítě zrušila, vedu jen icq a e-mail. Jsem hroznej důchodce, já vim, když já prostě nemám potřebu to mít :D.
    Chaky: Ale jo, jednou jste s Charlie dávaly na blog svoji společnou fotku, byla jedna, ale složená z vícero, nebyla moc velká, takže mi toho moc nedala, ale tak alespoň náznak :D. Ale mohly byste přidat lepší foto, tojo :P.
    ťuťu :-* :D. Taky jsem si tě oblíbila, holka :).
    Jo a všechny ty čísílka mám ve statistikách blogu, nevím, jak to má blog.cz, ale já mám k dispozici spouustu čísílek :D. Akorát počet stránek, co jsem napsala, jsem musela přepočítávat sama, což byl trošku záhul, ale ne zas takovej :).

    VŠEM MOC DĚKUJU! A du přidat kapču :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ano. byla tam i fotka. A nebyl moc obsáhlej právě proto, že nešel uložit. Jediný co se z toho uložilo byla ta fotka, kterou jsem dala pryč a přidám ji znovu až to bude celý. Takže se o to dnes či zítra pokusím znovu :) Asi to udělám v podobě článku, protože profil na blogu opravdu je nějakej rozbitej. :)

      A já du na další kapitolu :)

      Vymazat
  7. To jsem ráda... XD Ale měl - on už se nediví ničemu, život se mnou není lehkej... XD

    OdpovědětVymazat
  8. :D v den, kterej je jen jednou za čtyři roky :DDDDD. Celkem haluz no. :D Blahopřeju k výročí! A jó, jsem tam napsanáááá! :D a 330 stránek :O hustý! ;))

    OdpovědětVymazat
  9. Super ďakovačka a mimochodom, ja by som som na tvoj blog chodievala aj keby si prestala s doučovaním zla, alebo ff ako takou, pretože aj tvoje originálne poviedky majú "říz" :D A to poriadny :D

    OdpovědětVymazat