Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 31. ledna 2013

Anotace

Mé jméno je Jack Freeman. Jsem velmi nenormální americký puberťák, co se snaží přežít. Rodiče mě pro to vybavili těmi nejlepšími geny a o zbytek nedokonalostí se postarali mí pečovatelé. Proto jsem jim zdrhnul, abych začal žít jako ostatní. Problém je, že nevím, co to přesně znamená, a že jsem příliš uzavřený a misantropní, než abych si to nechal vysvětlit. Ale víte, co se říká, tak dlouho se tluče na vrata, až se otevřou (jestli se to neříká, tak určitě začne). Jen aby toho z nich nevypadlo příliš…

A já jsem Chelsie Howe. Také úplně nezapadám, ale spíš jen mezi děvčata. Potýkám se s běžnými problémy, škola, přátelé a láska. Už pár let pokukuji po svém spolužákovi Archiem Colovi. Poslední dobou se mnou tráví dost času a já jsem z toho zmatená. Se vším mi pomáhá má nejlepší kámoška, Stella Willisová. Také si občas vzpomenu na toho kluka, co mě kdysi zachránil před bandou opilců. Zajímalo by mě, jestli ho ještě někdy uvidím…

6 komentářů:

  1. Oooh, ty konce :3 Oba. Takže Jacku, to přísloví je moc pěkný. Neznala jsem ho, ale děsně se mi líbí :D A Chelsie, já teda nemam co kecat, ale garantuju ti, že uvidíš, i kdybych měla tady naší milé autorce vyhrožovat :D Nehorázně se těšim, až se ty dva zase uviděj! :) A to nebylo myšleno zle, jsem jen psychopatickej pitomec co miluje povídky a pro jejich pokračování by udělal cokoliv :D Takže až mě v noci uvidíš s nožem ve svym pokoji, je to znamení, že máš psát O:) :DDD Promiň, dělám si legraci. Připadám si dneska divně O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Pokračování dostaneš v sobotu, neboj. Zkoušela jsem teď zapracovat na 4. kapče, ale taky jsem dneska nějaká divná (každopádně mám půl stránky :D). Asi jsem trochu přetažená, měla jsem vystoupení s komořinou, při kterým jsem byla nervózní jak magor, což se mi normálně nestává... no, to je jedno, prostě mi začíná křehké období, tak na mě musíte být hodní :D. Ještěže mám ty jarňáky, i když můj program na ně zatím nevypadá zrovna nejlíp... škola podělaná... nejdu na vejšku, nematuruju, seru na vás, nechte mě bejt! :D
      Uf, jdu radši spinkat. Dobrou noc :).

      Vymazat
  2. Páni! Dokonalý! Přečtu si jen anotaci a jsem z toho hotová... Jack a Chelsie- nádherný jména :) Strašně moc se omlouvám, že jsem nekomentovala a nenavštěvovala poslední dobou tvůj blog... :( Napravím se ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaale, neomlouvej se :). Vidím, že ani tvoje povídka se nehejbe... ale to mě štve víc, než že sem nechodíš :D.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, no tak to mě moc těší, vítám tě tady :). Bohužel jsem se s Jackem trošku zasekla, respektive na něj nemám moc čas :(, ale určitě ho nenechám jen tak na holičkách rozepsanýho :).
      Přečíst si Doučování zla je dobrej nápad, mohlo by tě to zabavit na dost dlouhou dobu :D. A ze všech povídek tady je DZ storpocentně nejzdařilejší :).
      Tak ať se ti tu líbí, komentáře určitě ocením ;).

      Vymazat